3D-smunkáimat mutatom itt be Modellek, textúrák, animációk
Blooming Garden Slot
Ennek a kis slot játéknak a teljes grafikai anyagát készítettem a cégnél, mind a 3D-s és a 2D-s elemeket, animációkat, textúrákat, GUI-t, valamit az Unity-s részeit, ami a grafikai munkákat illeti..
2015
Spintopia Slots
Szerteágazó és igazi kihívásokkal teli project volt a Spintopia Slots, amiből hetet készítettünk:
Penguin Splash, Scary Friends, Lucky Dolphin, Fantasy Forest, River of Riches, Legend of Olympus, Magic Money.
Amiket jómagam tettem hozzá egy részében, az a modellek és textúrák.
Kizárólag csak a saját kezem munkája:
riggelés, animációk, shaderelés, a grafikai anyagok végleges összeállítása és bevilágítása Unityben,
particle és egyéb effectek elkészítése szintén Unityben, valamint néminemű NGUI szöszölés. :)
2014
Armored Combat - tankok
Az Armored Combat játékba készültek
az alábbi Szovjet és Német tankok.
A modellek 510 és 1670 tris között mozognak.
A textúrák mérete 1024K.
2014
Unity - vitorlás
Model, UV, textúrák.
2014
Unity - vitorlás
Model, UV, textúrák.
2014
Smash Spin Rage
Érdekes és jó kihívás volt a dungeon anyagát elkészíteni grafikailag.
Egy kis ízelítő a Dungeon világából
:)
2013
Smash Spin Rage
A legnehezebb feladat volt a havas tájak,
pályák, assetek, textúrák elkészítése.
Egy kis ízelítő a North Pole világából
:)
2013
Smash Spin Rage
A SuperSmashBall elsődlegesen iPad2-re, majd iPhone4-re is elkészült.
A játékban a pályák megtervezése, látványviláguk kialakítása, a pályamodellek, assetek, egyéb kiegészítők 3D modelljei és textúrázása, némi effect és animáció készítés, valamint a pályák befényelése volt a feladatom.
A játék készítése során megismerkedtem a Unity3D programmal, amivel mondhatni, igen jó "barátságot" is kötöttem :)
2013
SSB Shot-ok
Munkáim közül
pár shot.
2012
Level részletek:
Lowpoly Rat
Először csak úgy magamnak készítettem, de aztán bekerült a SSB játékba is.
Aki ügyes még achivement-et is kaphat érte:)
2012
Fortix2 Trailer
A Fortix 2 játékhoz közel 50 db pályát, valamint 3D asset-eket, épületeket, karaktereket és az animációkat készítettem.
Bár a játék felülnézetes, de az alapfestéseken kívül, minden 3D-ben, renderek után került a pálya alapokra.
2011
Fortix 2
Így "festettem" meg egy pályát PS-ben, felhasználva a 3DS Max rendereket is.
2011
Fortix 2
Sanyi az Ork, a játékban már csak 64 px-es felülnézteben látszik, de 3D modell és animáció készült hozzá.
Fortix 2
Fortix, a főhős 3D modellje és animációja is csupán pár pixelben látszik a játékban:)
Modell, UV, textúra, anim.
2011
Fortix 2
Pár karakter a játékból és azok animációs fázisaiból is részlet.
Modell, UV, textúra, anim.
2011
Fortix2 Zombie mód
A régi pályákat átszínezve készült a zombie mód, így ide már csak egy zombi modell és sírhant, valamint azok animációja került be.
2011
Ignite
Ez egy arcade típusú autóversenyzős játék melyben nagyrészt a 3D modellekért és textúrákért vagyok felelős:)
2010
Ignite - Autók
A videóban látott autók textúrázása,
a fiktív matricák tervezése, kivitelezése,
a modellek setup-olása, valamint néhány modell kasztnija, autóbelsők,
gumik modellezése, normalmap-olás, illetve a az enginbe való felkészítése volt a feladatom.
Ezt a bemutató videót Baráth Endre kollegám készítette Blenderből :)
2010
Ignite - épületek
Modellek, UV, textúrák, Diffuse, specular és normalmap-ok.
2009
Ignite - épületek
Variálható szetek.
Modellek, UV, textúrák, Diffuse, specular és normalmap-ok.
2009
Ignite - épületek
Modellek, UV, textúrák, Diffuse, specular és normalmap-ok.
2009
Ignite - kikötő
Modellek, UV, textúrák, Diffuse, specular és normalmap-ok.
2009
Ignite - Fiktív autó
Modell, UV, difusse map.
2009
Ignite - kerék
Modell, UV, diffuse, specular és normalmap-ok.
2009
Teszt panelek
Feladatom volt a lehető legegyszerűbb pálya elemek tervezése és modellezése, minimális textúra felhasználásával
2010
Teszt pályarészlet
Így néz ki a teszt panelekből összerakott pályarészlet
3DS max alatt.
Modell, UV,normal és difusse map.
2010
Circus
Concept, Modell, UV, textúra
2010
Circus
Modell, UV, textúra
2010
Spaceship
UV, diffuse, normal és specular mapok készítése.
2010
Milan
Modell, UV, textúra, valamint lodok készítése
2006
Lowpoly fej
Modell, UV, textúra
2008
Lowpoly fej textúra
Modell, UV, textúra
2008
Smart
Hobbiból készült:)
Modell, UV, textúra
2007
Tatela
Hobbiból készült animáció gyakorláshoz.
2007
Szegedi épületek
Projekt: Velocity
Modell, UV, textúra
2006
Templomok
Projekt: Velocity
Modell, UV, textúra
2006
WOC - Szobor
Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra
2006
WOC - Szobor
Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra
2006
WOC - tárgyak
Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra
2006
WOC - tárgyak
Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra
2006
WOC - szobor
Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra
2006
WOC - pálya
Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra
2006
WOC - pálya
Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra
2006
WOC - pálya
Projekt: Word of Chaos
Modell, UV, textúra
2006
AK 47
Projekt: The purger Modell, UV, textúra
2005
Dragunov
Projekt: The purger Modell, UV, textúra
2005
M 17
Projekt: The purger Modell, UV, textúra
2005
M 61
Projekt: The purger
Modell, UV, textúra
2005
The Gate
A 3dluvr contestjére készült ez a képem.
2005
KA 50
A KA 50 típusú helikopter a The purger című játékhoz készült.
2005
Rattan garnitúrák
Projekt: Hotel
Modell, UV, textúra
2004
Rattan garnitúrák
Projekt: Hotel
Modell, UV, textúra
2004
A nap lement-e?
Az Artistpub "romos híd" contestjére készült.
Az alapját felhasználtam a Fortix1-hez.
2004
Medusa
A 3dluvr contestjére készült ez a képem.
2002
More than human
A 3dluvr contestjére készült ez a képem.
2003
West
A néhai Render.hu oldalán meghirdetett versenyre készült.